Πέμπτη, Ιουνίου 28, 2007

TOP 5 των πιστεύω μου ως πιτσιρικάς (2)

ΙΣΤΟΡΙΑ #2 - Σιγά τις πόρτες!

Αρχές δεκαετίας του '80, ζώντας στην Αθήνα παρατήρησα για πρώτη φορά στις πόρτες των ταξί, μια χιουμοριστική επιγραφή που έβγαζε πολύ -κατά την γνώμη μου- γέλιο. Η επιγραφή αυτή έγραφε: "Σιγά τις πόρτες!".

"Είναι πολύ ωραίο για κάποιον να αυτοσαρκάζεται, πόσο μάλλον ένας επαγγελματίας που κοροϊδεύει τις ίδιες τις πόρτες του αυτοκινήτου του", ήταν η πρώτη μου σκέψη μόλις το είδα.

Τα επόμενα χρόνια κύλησαν ήσυχα, και είχα φτάσει πια στο λύκειο όταν έμαθα πως η συγκεκριμένη επιγραφή δεν εντάσσεται στα labels "αυτοσαρκασμός, χιούμορ" αλλά "προσοχή!, διαταγή!, εντολή!".

5 σχόλια:

Lina είπε...

χαχχαχαχχααα, ωραία η προσέγγιση του αυτοσαρκασμου, δεν το χα σκεφτεί ε΄τσι! =)

toolman είπε...

χαχαχαχαχαχα! ποτέ δε το χα σκεφτεί έτσι!!!

Σοφία είπε...

Αυτό μου θύμισε μια φάση όταν ήμουν μικρή που με είχε στείλει η μητέρα μου να πάρω δύο Tide μεγάλα, κι εγώ σκεφτόμουν, μα καλά, υπάρχει Tide με γάλα;

Apostolos Papadis είπε...

Ακριβώς το ίδιο σκεφτόμουν και γώ. Όταν ήμουν ακόμα πιο μικρός και δεν ήξερα να διαβάζω καλά, έβλεπα συνέχεια ένα αυτοκόλλητο σε ένα αυτοκίνητο, που έγγραφε "Τηλεσκοπικοί Γερανοί Ο Στράτος". Εγώ καταλάβαινα Γερμανοί, ο στρατός! και σκεφτόμουν γιατί αυτός ο τύπος εξυμνεί τόσο πολύ τους ναζι!!! Όταν ρώτησα τι σημαίνει τηλεσκοπικοί έναν μεγαλύτερο φίλο μου καταλαβά τι παιζόταν!

civil είπε...

@lina, toolman,
άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου

@σοφια
καλόοοοοοοοο

@τιβερ
ειναι πολύ σημαντικό να ανακαλύπτεις ότι δεν είσαι ο μόνος σ'αυτό τον πλανήτη! ευχαριστώ!