Δευτέρα, Μαΐου 12, 2008

Βίζα για Ρωσία

Όταν είσαι μαθημένος να οργανώνεις τα ταξίδια σου μόνος σου, φτάνει κάποια ώρα που θα θέλεις να πας και στη Ρωσία...

Εξηγούμαι: Η μέχρι τώρα εμπειρία μου από ταξίδια στο εξωτερικό, έλεγε πως όταν τα κλείνεις όλα μόνος σου είναι καλύτερα. Ελέγχεις τις τιμες (έως 50% κάτω από τα οργανωμένα γκρουπ), ελέγχεις την ποιότητα και τη θέση των καταλυμάτων και δεν πληρώνεις κερατιάτικα σε πράγματα που δεν σε ενδιαφέρουν (πχ πτήση με φαγητό, βραδινό στο ξενοδοχείο, οι μετακινήσεις μέσα στο Λονδίνο, ή "μονοήμερη εκδρομή με πούλμαν από τη Ρώμη στο μαγευτικό Νοβοροσίσκ, μόλις 17.567 χλμ βορειότερα"). Όλα αυτά ήταν καλά δεδομένου των χωρών που επισκεπτόμουν.
Για να πάω στη Ρωσία (Αγία Πετρούπολη συγκεκριμένα) ξεκίνησα με μια μικρή έρευνα. Ένα από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνεις είναι πως χρειάζεσαι βίζα. Η ρωσική πρεσβεία στην Αθήνα έχει ένα μέτριο σάιτ στο οποίο αν ψάξεις ενδελεχώς, ανακαλύπτεις πως:
  • Τη βίζα δεν την εκδίδει η πρεσβεία αλλά το προξενείο
  • Υπάρχει τηλέφωνο στο οποίο μπορείς να ενημερωθείς, αλλά δεν απαντάει ποτέ! (σας θυμίζει τίποτα;)
  • Ο κουμπάρος μου που θα πάει Μόσχα, μίλησε με κάποιον (μάλλον στην πρεσβεία) ο οποίος δεν του έδωσε καμμία απολύτως πληροφορία και στο τέλος του είπε πως καταλαβαίνει μόνο ρώσικα!
  • Στις προϋποθέσεις για την έκδοση βίζας αναφέρεται πως πρέπει να προσκομίσεις το voucher από την κράτηση που έχεις κάνει στο ξενοδοχείο. Παρακάτω όμως γράφει: "Please, note that a hotel booking confirmation is not considered as an official invitation". Δεν καταλαβαίνω τη διαφορά! Και με αγχώνει...
  • Το προξενείο δουλεύει καθημερινές στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη 9-1 μμ. Δηλαδή για να πάω από εκεί και να ρωτήσω λεπτομέρεις θέλω μία μέρα και άλλη μία για να πάω τα χαρτιά. Αν όλα τα έχω κάνει σωστά, θέλω και άλλη μία μέρα άδεια για να πάω να πάρω τη βίζα. Όλα αυτά για μένα που μένω Χαλκίδα. Αν εσείς μένετε μακρύτερα...
  • Χρειάζεσαι επίσης "ιατρική ασφάλεια για όλες τις ημέρες τις διαμονής σου εκεί". Παίρνω τηλέφωνο τον ασφαλιστή φίλο μου και μου κάνει προσφορά για ασφάλεια της ΑΙG (ναι, αυτήν που έχει η Manchester United στη φανέλα) για 25 € το άτομο. Έλα όμως που οι οδηγίες παρακάτω γράφουν: "The following companies are authorized to issue medical insurances: INGOSSTRAKH, ROSNO, SPASSKIE VOROTA, CORIS, EUROPE ASSISTANCE S.A., CRETAN MEDI-HELP". Πουθενά οι εταιρείες που ξέρετε! τι ING, τι Allianz, τι AIG... τίποτα!
  • Αποφασίζω να κάνω μια ασφάλεια στην "Cretan medi-help". Moυ φάνηκε ελληνική εταιρεία, οπότε, λέω, θα μπορέσω να συννενοηθώ. Η συνέχεια δεν μπορεί να περιγραφεί. Βάλτε μόνοι σας "CRETAN MEDI-HELP" στο google. Δεν έχει σάιτ. Απλά αναφερεται από κάποια αδιάφορα... Αρχίζω να απογοητεύομαι.
  • Κατεβάζοντας την αίτηση από το σάιτ της πρεσβείας, παρατήρησα πως πρέπει να γράψεις τα στοιχεία στα αγγλικά και στα ρωσικά! Μου το επιβεβαίωσαν εμέσως και σε ταξιδιωτικό γραφείο που κατέφυγα για βοήθεια! (η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να είμαι σίγουρος πως θα με έβαζαν να τα γράψω και στα ρώσικα. Μου φαίνεται απλά εξωφρενικό!)
  • Αρχίζω να ψιλιάζομαι πως παίζει μίζα. Οι ρώσοι δεν γουστάρουν να συναλλάσονται με πολίτες (ουτε εγώ - αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). Προτιμούν οργανωμένα γραφεία, με οργανωμένη μίζα, όμορφα και παστρικά. Ανακαλύπτω τρία ταξιδιωτικά γραφεία που εκδίδουν βίζα για Ρωσία. Το πρώτο θέλει 130€ το κεφάλι. Μακριά από τα 50€ (25 για τη βίζα και 25 για την ασφάλεια) που υπολόγιζα. Τηλεφωνώ στο δεύτερο. Ω ναί, κάνουν αυτή την εκδούλευση για 70€. Στέλνεις με κούριερ στοιχεία, διαβατήριο και φωτό. Όλα ωραία. Η βίζα μου έχει πάρει (ελπίζω) το δρόμο της...

53 σχόλια:

Σοφία είπε...

Ελπίζω να βρει και το δρόμο του γυρισμού ;-)

Unknown είπε...

από ποιο τουριστικό γραφείο βρήκες βίζα? Αθήνα να φανταστώ (εγώ είμαι Σαλονίκη) κι εγώ θέλω άπειρα να πάω Μόσχα φέτος κι αντιμετώπισα παρόμοια προβλήματα, αν και μπορώ εύκολα να βρω πρόσκληση αφού έχω φίλους στη Μόσχα...
αν θέλεις να βοηθήσεις...
hard_to_remember@hotmail.com

Unknown είπε...

δηλαδή για να καταλάβω, θα σου αναλάβουν την έκδοση βίζας χωρίς να ταξιδέψεις μς δικό τους γκρουπ?? στείλε μου ένα e-mail ποιο γραφείο είναι αυτό, please!!

civil είπε...

matina, ελπίζω να πήρες το mail...

ioanna είπε...

κι εγω το θελωωωωωωω! στειλε μου κι εμενα το πρακτορειο, please! ταξιδευω σε 20 μερες κι εχω αγχωθει πολυ με το θεμα της βιζας.

Ανώνυμος είπε...

εδω η ιδια η ιστοσελιδα της πρεσβειας σε στελνει σε ιδιωτικο site να πληρωσεις για να παρεις invitation....

olga είπε...

στειλτε μου κι εμενα το πρακτορειο please!!!! olgamk77@yahoo.gr

Ανώνυμος είπε...

φιλε αν μπορεις να στειλεις και σε μενα το πρακτωρειο geo_ilia@yahoo.com

Ανώνυμος είπε...

Αν θέλεις φίλε μου στέλνεις και μένα το πρακτορείο, εγώ θέλω business visa. Νασαι καλά και πάντα ταξίδια, manos_p@yahoo.com

civil είπε...

Moυζενίδης 2310591401

Ανώνυμος είπε...

Νασαι καλά civil ευχαριστώ, επειδή είμαι Αθήνα φαντάζομαι ότι θα βγάζει και εδώ. Μήπως κανείς ξέρει και για βίζα Μονγκολίας ???

Unknown είπε...

χεχε, εγω σε ανακαλυψα πρωτη, οπως ειδες επιασες λαυρακι...! σορρυ που δε σ'ευχαριστησα ακομα, τελικα δεν πηγα ρωσια αλλα σε αλλες 5 χωρες απο τοτε, αλλα θα παω συντομα ελπιζω..! να σαι καλα..

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ενδιαφέρον και κατατοπιστικό post! Μήπως μπορείς να μου στείλεις και μένα πληροφορίες για το ποια είναι τα πρακτορεία; (nhoussos@yahoo.gr)

civil είπε...

δες παραπάνω

Ανώνυμος είπε...

civil ειμαι σε απωγνωση. Δεν μπορω να βγαλω ακρι με την βιζα για Ρωσσια. Σε παρακαλω αν μπορεις στειλε μου το πρακτορειο στο mail: dimitris.roubos@gmail.com


Ευχαριστω πολυ και καλα ταξιδια !

civil είπε...

το έχω γράψει παραπάνω φίλε μου: Μουζενίδης 2310591401

Ανώνυμος είπε...

Η ROSNO εχει στενη σχεση με την Allianz αν δεις το website τους... Επεισης και η πρωτη ασφαλιστικη φαινεται οκ... Οσο με το invitation...απλα πληρωνεις +30 ευρω στο website που σε στελνουν...

Ανώνυμος είπε...

To invitation είναι απαραίτητο από το hotel/hostel που θα μείνεις, ή αρκεί η Visa?
Σκέφτομαι να πάω από Tallinn στο S.Petersburg στα μέσα Αυγούστου αλλά όλα αυτά τα διαδικαστικά μου έχουν κόψει λίγο τη φόρα.
Αν πάει κάποιος μόνος υπάρχει σοβαρό πρόβλημα ασφάλειας?

civil είπε...

Δεν θυμάμαι καλά. Νομίζω πως είχα στείλει την κράτηση του ξενοδοχείου στην πρεσβεία για να βγει η βίζα.

Από Ταλίν για Αγ. Πετρούπολη με το τρένο εμείς δεν είχαμε βρει εισητήριο αλλά ήταν και Κυριακή απόγευμα και πολλοί ρώσοι πάνε Ταλίν για Σαββατοκύριακο. Η εναλλακτική ήταν το λεωφορείο το οποίο όμως κάνει (πάλι αν θυμάμαι καλά) 8,5 ώρες. Βέβαια το καλύτερο είναι μόλις πας στο Ταλίν, να βγάλεις εισητήριο με το τρένο κατευθείαν.

Πρόβλημα ασφάλειας μεγαλύτερο από της Αθήνας δεν έχω νιώσει πουθενά. Το καλό βέβαια με την Αθήνα είναι ότι ξέρεις τη γλώσσα :)
Γενικά το Ταλίν είναι τουριστική πόλη και δεν υπάρχει πρόβλημα. Στην Αγ. Πετρούπολη που θα μπορούσε να υπάρχει κυκλοφορούσαμε βράδυ μόνοι μας χωρίς πρόβλημα. Άντε κανάς μεθυσμένος εδώ κι εκεί...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί φίλοι, αν ταξιδεύετε για Μόσχα σας συνιστώ για τις μετακινήσεις σας www.moscowtransfers.gr

Giouli είπε...

Παιδιά πετάω με τον άνδρα μου για Αγ. Πετρούπολη την άλλη εβδομάδα και το μόνο που έχω να σας πω ότι προσπαθήστε να βγάλετε μόνη σας την βίζα και να μην ενδώσετε στις "πιέσεις των υπαλλήλων του ρωσικού προξενείου" που σας παραπέμπουν σε ταξιδιωτικά γραφεία. Χάσαμε 3 μέρες από την δουλειά μας αλλά τελικά καταφέραμε να βγάλουμε την βίζα μόνοι μας. Αν έχετε ερωτήσεις ή απορίες και μπορώ να σας βοηθήσω είμαι στην διάθεσή σας. Πραγματικά το περιμένουμε πως και πως αυτό το ταξίδι (θα κάνουμε και τουρ σε κάποιες άλλες χώρες) αλλά η αλήθεια είναι ότι τρομοκρατήθηκα με τα διαδικαστικά και προπάντων με τις τιμές (ξενοδοχεία, όπερα, βίζα, αεροπλάνα κτλ). Νομίζω μακράν η πιο ακριβή χώρα.

monika είπε...

καλησπερα ειμαι κ γω απ την Χαλκιδα και σκεφτομουν τα ιδια σχετικα με την ταλαιπωρεια για την βισα,αν θα ηθελες να μου ελεγες σε πιο πρακτορειο την εβγαλες θα το εκτιμουσα πολυ.

monika είπε...

να διορθωσω γιατι απο περσι που πηγες μπορει να ξεχασες που εννοω,για Ρωσια.

civil είπε...

το έχω γράψει παραπάνω καλή μου: Μουζενίδης 2310591401

maria είπε...

Γεια σου civil!Πετάω για Μόσχα 25/9
και έχω καταγχωθεί!Μπορεις να μου πεις τηλέφωνο πρακτορείου για βίζα στην Αθήνα?Προλαβαίνω να την βγάλω? Πόσες ημέρες θέλει? Τη Δευτέρα 14/9 θα πάρει ο φίλος μου το δικό του διαβατήριο...προλαβαίνουμε σε 10 ημέρες?

civil είπε...

Moυζενίδης 2310591401. Noμίζω πως προλαβαίνεις ψιλοάνετα.

Επίσης: ΜΟΥΖΕΝΙΔΗ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΙΣ... ΘΕΛΩ ΠΟΣΟΣΤΑ! ΑΚΟΥΣ!!!

civil είπε...

Σόρι, τωρα ειδα ότι ψάχνεις για Αθήνα... Δεν ξέρω πάντως κι εγώ Χαλκίδα μένω, μου τα έστειλε με κούριερ.

Ανώνυμος είπε...

Πέρνω τηλέφωνο και βγαίνει fax...

Ανώνυμος είπε...

2310591400 είναι το σωστό, το -01 είναι το φαξ...έχει και γραφείο στην Αθήνα 2103317953 με φαξ 2103317734....κόστος 70€ συν 2€/ημέρα ασφάλεια

Ανώνυμος είπε...

παιδια σιγνομη,αλα εμισ στην ροσσια λεμε το ιδιο για ελλινικη πρεσβια,και χαιροτερα.

civil είπε...

ναι αλλά εμείς είμαστε γνωστοί. Από εσάς είναι που δεν το περιμέναμε!

s_gogos είπε...

ΑΧΑΧΑΧΑ!!!Εμείς είμαστε γνωστοί σε παγκόσμιο επίπεδο για την μ@λ@κί@ που μας δέρνει φίλε ανώνυμε!Ελπίζω του χρόνου να πάμε και εμείς Ρωσία και μέχρι τότε να έχει απλουστεύσει η υπόθεση...

Unknown είπε...

Προς Giouli [Τρι Ιουλ 21, 10:02:00 πμ 2009]
Γεια σου Γιούλη, πρόκειται να ταξιδέψουμε κι εμείς ατομικά και θα εκτιμούσα πολύ όποια πληροφορία μπορείς να μου δώσεις. Αν έχεις λίγο χρόνο σε παρακαλώ επικοινώνησε στο polina.zateli@gmail.com. Ευχαριστώ πολύ!

irini είπε...

Giouli,σας παρακαλω..πειτε κ σε μενα για βιζα..επιδι με την ροσσικη πρεσβια δε γινετε να εχεισ κατι....κ δεν θελω υα απογοιτεψω καπιο ΑΝΩΝΙΜΟ..αλλα τουλαχιστον..οταν ημουνα ροσσικος υπικος...ανετα εκανα ελλινικη πρωσοπικη βιζα..ενω τωρα που ειμαι υπικος της ελλαδας..με τιποτα..φαινετε οτι προξενειο κ ταχ.γραφεια εχου καπια συμβαση...τοτε..για πιο λογο τοσο μας γραφουν για βιζα??ας να γραψουν - η ροσσικη βιζα μονο στο μουζενιδη...6 λεξες...
το εμειλ μου vaisteve@yahoo.gr
θα περιμενω τις πληροφοριες σας...αν δεν θα εινε δισκολα για σας κ.Giouli,

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά λίγη υπομονή όλα αυτά γίνονται για συγκεκριμένους λόγους που δεν κρίνω σκόπιμο ότι πρέπει να αναφερθώ προς το παρόν . Ομως οτι πρόβλημα ότι απορία και ότι βοήθεια θέλετε ζήτηστε την με ένα e-mail στο sgregory@in.gr

civil είπε...

Τι εννοείς; Μη μου πεις πως οι υπάλληλοι στη ρωσική πρεσβεία παίρνουν ποσοστά από τα γραφεία γιατί Δ Ε Ν Θ Α Τ Ο Π Ι Σ Τ Ε Ψ Ω! Αν όμως έχεις κάτι άλλο να αποκαλύψεις, κάντο γρήγορα. (Τώρα και Civileaks!)

Ανώνυμος είπε...

Pou ke pio ine parakalo to grafio gia tin visa? Efcharisto.
lizam@otenet.gr

tasos tsiamis είπε...

Σημερα πηγα στο προξενειο να βγαλω βιζα για Ρωσια.
Ο πορτιερης με εστειλε στην Κηφησιας 116, οπου ειναι ενα γραφειο που βγαζει βιζες.
Η εισοδος του γραφειου ειναι στον πλαινο δρομο.
Τιμη 56 ευρω.
35 η βιζα + 21 για την χαμαλοδουλεια.
Πολυ καλη τιμη σε σχεση με τα 90ευρω,
που μου ζητησε ο Μουζενιδης και αλλα 2 γραφεια που ρωτησα.
Χρειαζεται μια φωτο εγχρωμη για ταυτοτητα (αν εχεις διαβατηριου θα στην κοψει λιγακι).....
το διαβατηριο με 2 σελιδες κενες και ληξη 6 μηνες πριν το ταξιδι τουλαχιστον......
Voucher and Confirmation απο το ξενοδοχειο που εκανες την κρατηση...
ασφαλιση για οσες μερες θα παραμεινεις στην Ρωσια, αλλα προσοχη, η ασφαλεια πρεπει να γραφει μεσα οτι ισχυει και για την Ρωσια, αλλιως δεν την δεχονται...
Και πρεπει να συμπληρωσεις μια αιτηση http://www.saloniki.mid.ru/forms/vises_anketa_EU_eng.pdf .......

Ανώνυμος είπε...

τι είδους conformation;
τους κάνει το conformation του booking.com;

civil είπε...

@tasos tsiamis
ευχαριστώ Τάσο για το σχόλιο. Μετά από τόση πελατεία φαίνεται πως ο Μουζενίδης τις ανέβασε τις τιμές :)
Τα 56€ είναι ρεκόρ (βέβαια πρέπει να πας εκεί)!

@ανώνυμε
εγώ με επιβεβαίωση από το booking.com πήγα

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πήγα έχοντας συμπληρώσει χειρόγραφα την αίτηση για βίζα που υπάρχει στο σάιτ του Προξενείου. Δεν τη δέχτηκαν, γιατί η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά (αυτό για να το μάθεις πρέπει να πας μέχρι το Προξενείο και να περιμένεις ουρές φυσικά...) στο http//visa.kdmid.ru.

Επίσης, σχετικά με την ασφάλεια, μπορείτε να τη βγάλετε ακριβώς δίπλα από το Προξενείο (europ assistance, Τζαβελλα 7)

Ανώνυμος είπε...

εγώ ταξίδεψα το πάσχα για μόσχα και έβγαλα την βίζα σε ταξιδιωτικό γραφείο και δεν ήθελαν ούτε την κράτηση από το ξενοδοχείο που είχα κάνει στο Gamma hotel στο ismailovo,γιατί λέει αυτό το ξενοδοχείο που έκανα την κρατήσει εγώ δεν συνεργαζόταν με αυτόν στην μόσχα και έτσι η βίζα που πείρα έγραφε ότι εμενα σε άλλο ξενοδοχείο δεν θυμάμαι τι όνομα έγραφε ενώ εγώ είχα κάνει κρατήσει στο Gamma hotel.

Ανώνυμος είπε...

upadate: επέστρεψα από Ρωσία πρόσφατα (Αυγ 2013). επισκέφθηκα και Μόσχα και Αγ. Πετρούπολη..λίγα λόγια για την βίζα..έστειλα μια αίτηση (στα ελληνικά και μέσω email) το διαβατήριο και 1 φωτο (3,5χ4,5 εκ.)σε ταξιδιωτικό πρακτορείο στην Θεσ/νίκη (απλά ρωτήστε κι επιλέξτε ένα της αρεσκείας σας..τιμές από 85-95 € και υπολογίστε 2€/ημέρα για την ταξιδιωτική ασφάλεια)..μου έστειλαν το διαβατήριο με την βίζα (μένω πολύ μακριά από την Θεσ/νίκη) στο σπίτι!!χωρίς καμία ταλαιπωρία...συνολικό κόστος για 10 μέρες 115€...κι όλα μια χαρά..μην κουράζεστε για 50€ επιπλέον αν ξεκινήσετε μόνοι τις διαδικασίες..δεν αξίζει τον κόπο...και είστε 100% σίγουροι ότι όλα θα εξελιχθούν ομαλά!και μην ξεχνάτε ότι στο έλεγχο των διαβατηρίων θα σας δώσουν ένα χαρτάκι που λέγεται migration card..εκτυπώνεται αυτόματα μόλις σκανάρει ο αστυνομικός στον έλεγχο το διαβατήριο σας..το κρατάτε και το παραδίδετε στην έξοδο από την χώρα..απλά..

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια εχω κλεισει ενα ταξιδι με αναχωριση απο το αεροδρομιο της μοσχας αλλα δε θα μεινω εκει σχεδον καθολου ωρες μονο θα χρειαστω visa??

civil είπε...

Προφανώς όχι (είσαι τράνζιτ) εκτός αν θέλεις να βγεις από το αεροδρόμιο.

Ανώνυμος είπε...

Θα το ηθελα, αλλα αμα ειναι να τραβηξω ολο αυτο οντας απλα διερχομενος δε λεει.. :Ρ απλα σκεφτομαι μηπως ειναι ρισκο να ξεκινησω να παω ετσι?? Και αλλωστε στον ελεγχο των διαβατηριων τι θα τους πω? Δε θα βγω απο το αεροδρομιο? Σε καμια σιβηρια θα καταληξω μου φαινεται χαχα(ευχαριστω για την απαντηση παντως)

civil είπε...

Όταν απλά διέρχεσαι (τράνζιτ) από ένα αεροδρόμιο δεν περνάς έλεγχο διαβατηρίων. Είσαι μαντρωμένος σε ένα χώρο του αεροδρομιου όπου συνήθως απλά μπορείς να ξοδεψεις το μηνιάτικό σου.

Ανώνυμος είπε...

Χμμ αυτο δεν ειναι τοσο καλο αν σκεφτεις οτι θα ειμαι τοσες ωρες.. εκτος αν χαλασω τα λεφτα που θελει για να βγαλω βιζα οκ ευχαριατω πολυ παντως

Ανώνυμος είπε...

Παντως να διευρινησω οτι το εισητηριο μου δεν ειναι ενιαιο με ανταποκριση στη μοσχα ειναι ξεχωριστο αθηνα μοαχα κ μοσχα εκειμπου θελω να παω τελος παντων

Unknown είπε...

Καλημέρα,
Για την υποστήριξη του λαού στην δύσκολη και οικονομικές καταστάσεις προσφέρουμε δάνεια βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.
Είστε σε καμία τράπεζα, απορρίφθηκε από τις τράπεζες, ή είστε στην ανάγκη χρηματοδότησης για να μοντάρετε τα έργα σας μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας από την επίσημη ιστοσελίδα μας: http://www.pretfiablerapide.com/
Ευχαριστούμε!

Γρήγορη και αξιόπιστη δανείου

Elena Nino είπε...

Έχετε οικονομικές δυσκολίες; Χρειάζεστε δάνειο; elenanino0007@gmail.com

Unknown είπε...

Ψάχνετε για έναν ιδιωτικό δανειστή; Χρειάζεστε επειγόντως δάνειο; Έχετε κακή πίστωση; Μπορώ να σας βοηθήσω να εξασφαλίσετε ένα δάνειο με επιτόκιο μόλις 2%. 100% χρηματοδότηση με ελάχιστη τεκμηρίωση.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: {lendersuccess@gmail.com} αν σας ενδιαφέρει να πάρετε ένα δάνειο, ώστε να σας δώσουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις του δανείου μας
Ευχαριστώ

Anderson Morris είπε...

Υποβάλετε αίτηση για ένα γρήγορο και βολικό δάνειο για να εξοφλήσετε λογαριασμούς, να ξεκινήσετε μια νέα επιχείρηση ή να αναχρηματοδοτήσετε τα έργα σας με φθηνότερο επιτόκιο 2% επιτόκιο επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου andmoris38@gmail.com για περισσότερες πληροφορίες