Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2007

TOP 5 των πιστεύω μου ως πιτσιρικάς

ΙΣΤΟΡΙΑ #1 - Τα μπετά

Σε κάποια φάση της ζωής μου (γύρω στην Γ' δημοτικού) πίστευα πως δεν υπάρχει κανένας λόγος η πλάκα του από πάνω ορόφου να παραμένει στη θέση της και να μην μας έρχεται στο κεφάλι. Είναι προφανώς θέμα χρόνου. Αυτή η φοβία μου με έπιανε και νύχτες πριν κοιμηθώ όπου προσευχόμουν στον καλό Θεό μέχρι να πέσει η πλάκα να με πλακώσει.


Η φήμη ότι με επηρρέασε η εμπειρία μου με τους σεισμούς, δεν επιβεβαιώνεται. Άλλωστε δεν είχα δει και κανένα σπίτι να πέφτει. Άλλη φήμη που λέει πως εξαιτίας αυτού του φόβου έγινα πολιτικός μηχανικός, επίσης δεν επιβεβαιώνεται σε καμμία περίπτωση. Ένατη επιλογή την είχα! Τρίτη φήμη πως προέρχομαι από γαλατικό χωριό (όπου φοβούνται μήπως πέσει ο ουρανός στο κεφάλι τους) επίσης δεν έχει επιβεβαιωθεί (ακόμα).

Πάντως είναι αρκετά καθησυχαστικό να έχεις μάθει πέντε πράματα από στατική...

6 σχόλια:

Klearchos είπε...

Μα τον τουτάτη, Civil, είναι τρελά αυτά τα μπετά!!

Σοφία είπε...

Ένατη επιλογή, ε; Και τι έγινε μετά; Στην πορεία το αγάπησες το επάγγελμα, ή ακόμα ψάχνεις;

civil είπε...

@kle
lol

@sofia
Αγάπησα τον τρόπο ζωής που μου προσφέρει.
(η αλήθεια είναι πως γούσταρα πάντα την συγκοινωνιολογία, αλλά δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να ασχοληθώ μαζί της. Με απορόφησε η οδοποιία και η κατασκευή γενικά)

Σοφία είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Σοφία είπε...

Αγάπησα τον τρόπο ζωής που μου προσφέρει.

Σωστός ;-)

Misirlou Oubliez είπε...

ti fovasai re si sinadelfe, afou to ksereis idi ki esi:
TO MPETO EXEI FILOTIMO