Πέμπτη, Ιουλίου 19, 2007

TOP 5 των πιστεύω μου ως πιτσιρικάς (4)

Ιστορία 4 - Η εθνοκάρτα

Γύρω στο '80, α' δημοτικού εγώ, η μόνη διαφήμιση πιστωτικής κάρτας ήταν η Εθνοκάρτα. Για την ακρίβεια, ο όρος "πιστωτική κάρτα" δεν υπήρχε. Το μόνο που είχαμε ακούσει ήταν η "Εθνοκάρτα". Η εθνοκάρτα για μας ήταν κάτι τεράστιες διαφημίσεις σε όλες τις λεωφόρους της Αθήνας με τρεις γραμμές: μια μπλε, μια άσπρη κι άλλη μια μπλε. Στη λευκή γραμμή έγραφε "Εθνοκάρτα".

Έλα όμως που κανείς δεν γνώριζε τι κάνει! Μέχρι που σ' ένα διάλειμμα το μυστήριο λύθηκε. Ένας συμμαθητής μου πετάχτηκε γεμάτος ενθουσιασμό: "Ο νονός μου έχει Εθνοκάρτα! Με αυτή την κάρτα αγοράζεις ό,τι θέλεις και δεν πληρώνεις!". Όλα τα παιδιά μείναμε μαγεμένα. Το βράδι δεν με έπαιρνε ο ύπνος. Σκεφτόμουν τι θα έκανα αν μια μέρα μια τέτοια κάρτα έπεφτε στα χέρια μου...

ΥΓ Εικόνα της δεν μπόρεσα να βρω.

4 σχόλια:

Σοφία είπε...

Σε φαντάζομαι και δεν μπορώ να μην χαμογελάω :-)

Αλήθεια, πότε κατάλαβες ότι δεν υπάρχει κάρτα για τζάμπα αγορές;

Klearchos είπε...

Θέλω και εγώ θέλω και εγώ!!!

Μία κάρτα που να αγοράζεις ότι θέλεις και να μην πληρώνεις... Σημείωση: Να μην έχει το όνομα μου πάνω...

Αταίριαστος είπε...

Χιλιάδες συμπατριώτες μας έχουν μία παρόμοια άποψη για τις πιστωτικές: "Αγοράζεις ό,τι θες και μέχρι να έρθει η ώρα να πληρώσεις βλέπουμε".
Και είναι ενήλικες!

tzonakos είπε...

Ki εγω οταν ειδα τα ΑΤΜ νόμισα οτι παίρνεις όσα θέλεις, όποτε θέλεις.
Μέχρι που μεγάλωσα και κατάλαβα οτι πρέπει να εχεις υπόλοιπο μεσα ....

( Φοβερή η σειρά των ΤΟΠ πιτσιρικά )