Κυριακή, Οκτωβρίου 28, 2007

Forward...

Γενικά πολλά μέϊλ κάνουν την εμφάνισή τους στη διεύθυνσή μου με μόνη ανάγκη τους να τα προωθήσω. Μου το θύμησε αυτό εδώ το ποστ στο siteseein'. 'Aλλα με παρακαλούν (για οικολογικούς λόγους, για ένα παιδάκι που θέλει αίμα, για να δείξω πόσο νοιάζομαι τους φίλους μου κλπ) και μερικά με απειλούν: "Αν το στείλεις σε 10 ανθρώπους θα έχεις ευτυχία για 10 χρονια. Αν όχι θα σε βρει κακό!"Δεν έχω καταλάβει ακόμη το σκοπό τους αλλά φαντάζομαι πως πρόκειται για εταιρείες ή άτομα που μαζεύουν ηλεκτρονικές διευθύνσεις για εμπορικούς λόγους.

6 σχόλια:

Σοφία είπε...

Δεν προωθώ τίποτα. Εκτός από κανένα πάρα πολύ καλό ανέκδοτο, και τότε μόνο σε ανθρώπους που ξέρω ότι θα το εκτιμήσουν. Τα υπόλοιπα τα σβήνω με τη μία, χωρίς καν να τα ανοίξω.

Παλιότερα είχα κάνει και σχετικό ποστ στο ιστολόγιό μου.

civil είπε...

διαβασα το ποστ σου. Πραγματικά πολύ ενημερωτικό (όπως πάντα!)

Σοφία είπε...

Χεχε τότε που έγραψα το ποστ τα είχα πάρει πάρα πολύ με τα spam!!!

Παρεμπιπτόντως, σε είχα ταγκάρει στο μπλογκοπαίγνιδο της κούπας. Δεν ξέρω αν το είδες και αν ενδιαφέρεσαι να παίξεις.

civil είπε...

Δεν το είχα δει! Θα παίξω ρε! Θα σας δείξω εγώ... την κούπα μου!

Σοφία είπε...

Είμαστ εν αναμονή :-)

Σοφία είπε...

(το ε από το είμαστε το έφαγε ο δαίμων του blogger)