Τετάρτη, Αυγούστου 23, 2006

TOP 5 αγαπημένων ποδοσφαιρικών ομάδων




- A.S. Roma

Κάτι η πόρωσή μου με το ιταλικό ποδόσφαιρο, κάτι τα γκολ του Φέλερ και οι πανηγυρισμοί του Μπόνιεκ στην εξέδρα του Ολίμπικο, κάτι η αιώνια πόλη με έκαναν από μικρό οπαδό…



- Α.Ε.Κ.

Εδώ φταίει καθαρά το ποντιακό μου σόι!

- ΠΑΣ Γιάννινα

Εδώ φταίει η καταγωγή…


- Barcelona

Eδώ, εκτός από το καταπληκτικό ποδόσφαιρο, φταίει και η αιώνια συμπάθεια του αδύνατου απέναντι στο κατεστημένο (που ήταν η) Ρεάλ. Βάλε και λίγο αναρχική ιστορία και μετά πορώσου…




- Liverpool F.C.

Αρχές του ’80 που μεγάλωνα εγώ, δεν υπήρχε άλλη ομάδα…

3 σχόλια:

smithakos είπε...

1,5 στα 5 :)
υποκλινομαι στη barca, γιατι εχω τρελα μια ζωη και οχι τωρα λογω μοδας.
και συμφωνω απολυτα με το σχολιο για τη liverpool, αν και αρκετα χρονια μετα γνωρισα τη leeds και οι κοκκινοι εμειναν απλα μια θολη αναμνηση απο τα παιδικα μας χρονια :)
τωρα για τα υπολοιπα ας το αφησουμε, μη σε στεναχωρω, εχει και ζεστες, αστο :))

civil είπε...

Περίμενα να συνφωνήσουμε και στον ΠΑΣ, αλλά δεν πειράζει... :)

smithakos είπε...

χαιρομαι που δεν περιμενες να συμφωνησουμε για την ΑΕΚ :)

και για να αποκαλυφθω επιτελους, ναι το ομολογω...ειμαι γαυρακι (ουδεις τελειος),
Αν και εχω παρατησει το greek football, τουλαχιστον 5-6 χρονια τωρα.
Δε λεει ρε φιλε, εχουμε τοσες επιλογες πια στην tv, που ειναι μαζοχισμος να βλεπεις παπαριες :)
και φαντασου στο λεει ενας γαυρος, που η ομαδα του τα 'χει σαρωσει ολα την τελευταια δεκαετια, αλλα δε μου λεει τιποτα...
Καλα posts φιλαρακο και απο δω και περα ακομα πιο ποδοσφαιρικα, γιατι σε βλεπω, το γουσταρεις οταν γραφεις για το τοπι.
τα λεμε!