
Τώρα πια τα πράγματα αλλάζουν! Αντιγράφω από την εγκύκλιο:
«Κάθε ενδιαφερόμενος πολίτης μπορεί να ειδοποιεί γραπτώς με οποιοδήποτε μέσο (φαξ, γράμμα, e-mail!) την αρμόδια υπηρεσία συντήρησης. Η πληροφορία περί βλάβης καταχωρίζεται από την υπηρεσία σε τηρούμενο ειδικό βιβλίο του φορέα συντήρησης της οδού. Έτσι, σε περίπτωση αδράνειας είναι εύκολο να διαπιστωθούν τυχόν παραλείψεις.»
Εμπρός λοιπόν! Ό,τι στραβό δείτε στους ελληνικούς δρόμους μην το χρησιμοποιείτε μόνο σαν ανέκδοτο το βράδι με το ουίσκι! Πείτε το στην αρμόδια υπηρεσία!

· Για αυτοκινητοδρόμους απευθυνθείτε στο ΥΠΕΧΩΔΕ.
· Για εθνικές οδούς, στην αντίστοιχη Περιφέρεια.
· Για επαρχιακές οδούς (ενώνουν τα χωριά με το εθνικό δίκτυο εντός των νομών) απευθυνθείτε στις Νομαρχίες.
· Για όλα τα υπόλοιπα, ξεχέστε τον Δήμαρχο! (ευγενικά πάντα)
Ήταν μια ευγενική χορηγία της Civil-Better-Roads S.A. για καλύτερο οδικό δίκτυο.
ΥΓ Το ότι ο δρόμος έξω από το σπίτι σου δεν έχει ακόμα ασφαλτοστρωθεί, δεν θεωρείται πρόβλημα από καμία υπηρεσία.
ΥΓ2 Εξαιρούνται οι τελευταίες 40 ημέρες προ των εκλογών.
7 σχόλια:
και πόσο καιρό περίπου θέλει ο μηχανισμός για να πάρει μπροστά?
α.. και το άλλο: πολλές φορές δεν υάρχουν ακριβώς λακούβες, μα όταν άποιος αναλαμβάνει να ασφαλτοστρώσει μια λωρίδα ας πούμε(ή να ανοίξει μια λωρίδα για να περάσει καλώδια) ασφαλτοστρώνουν το μισό δρόμο(εκεί που έκαναν τη δουλειά) με αποτέλεσμα να δημιουργείται στην καλύτερη περίπτωση μια "ραφή¨και στη χειρότερη ένα σαμαράκι ή μικρή λακούβα ικανή να σε κάνει να πρέπει αν κόβεις ταχύτητα και να ταρακουνιέσαι συνεχώς.
Παίζει κάτι για αυτό?
Πιστεύω εντός του έτους. Περιμένουμε έγγραφο από την περφέρεια που θα αποσαφηνίζει ΄την ευθύνη συντήρησης κάθε δρόμου του νομού μεταξύ περιφέρειας και νομαρχίας. Ό,τι περισσέψει θα το πάρει οι δήμοι :)
Το άλλο: οι "ραφές" έχουν εκλείψει ως πρακτική από τις τεχνικές υπηρεσίες της νομαρχίας και πλέον ασφαλτοστρώνουμε μόνο ολόκληρα τμήματα. Παρ'όλα αυτά μπορεί να δεις ακόμη να γίνονται εντός δήμων. Συνήθως σκάβει η ύδρευση και οι δήμοι λόγω έλλειψης πόρων κάνουν...οικονομία.
Η λύση είναι απλή
Χοβερκραφτς.
Μα γιατι δεν το εχει σκεφτει κανεις;
Eίχα σκεφτεί καμήλες, αλλά χόβερκραφτς;! Πραγματικά καταπληκτικό!
Civil!!! Civil!!
Δεν τα γνώριζα όσα έγραψες. Σημαντικό βήμα η τήρηση αρχείου των παραπόνων, όμως έχω μια υποψία (κλασσικός Έλληνας βλέπεις), ότι η ερώτηση "Και που ξέρω εγώ ποια είναι η αρμόδια υπηρεσία;" θα δημιουργήσει το εξής παράδοξο: Το παράπονο θα γίνεται μπαλάκι μεταξύ των υπηρεσιών και στο τέλος παρόλο που θεωρητικά θα είναι καταχωρημένο, δεν θα αναλαμβάνει κανένας την ευθύνη και θα "αυτο-διαγράφεται".
Εγώ (αν και άσχετος με τον χώρο) θα προτιμούσα να υπάρχουν ιδιωτικές εταιρείες συντήρησης των δρόμων, όπως συμβαίνει σε (αρκετές νομίζω) δυτικές χώρες. Βεβαία επειδή δεν το έχω ψάξει το θέμα, δεν ξέρω κατα πόσο κάτι τέτοιο είναι εφικτό.
Ωστόσο είναι σημαντική η προσπάθεια του κράτους για μείωση της γραφειοκρατίας. Για να δούμε.
@klearchos
(υπόκλιση)
@τσιτας
Το να ξέρεις που να στείλεις το παράπονο είναι πραγματικά πρόβλημα. Φαντάσου να το στείλεις πχ στο Δήμο και να σου απαντήσουν "Δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι, παραπονεθείτε στην περιφέρεια". Ξενερώνεις ή δεν ξενερώνεις;
Σχετικά με τις ιδιωτικές εταιρείες: αφού γίνεται δημοπρασία για το ποιος θα κάνει τη συντήρηση, άρα και στην Ελλάδα ιδιωτικές εταιρείες την κάνουν. (Φαντάζομαι ότι εννοείς ένα σύστημα "πάρε τη συντήρηση για δέκα χρόνια", οπότε όντως δεν συμβαίνει και, η αλήθεια είναι, δεν έχω σκεφτεί τα υπέρ και κατά)
Δημοσίευση σχολίου