Τετάρτη, Νοεμβρίου 07, 2007

Αν δεν ήσασταν έλληνες...

...τι θα θέλατε να ήσασταν;

Επειδή το μπλογκ είναι δικό μου και γουστάρω, ψηφίζω πρώτος:



Ιταλός!
Μεγαλωμένος στη Ρώμη με ρίζες στο Νότο. Να πίνω καταπληκτικά κρασιά, πίτσες τρελές, γενικά φοβερό φαγητό, ωραίες γυναίκες, ζεστό κλίμα, σούπερ ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα, πανέμορφη γλώσσα, κουλτούρα, Άλφα Ρομέο, (σταματήστε με γιατί θα γράφω για πολύ ώρα!)
Επίσης, Επειδή το μπλογκ είναι δικό μου και γουστάρω, ψηφίζω και δεύτερη χώρα (προσοχή: αυτό το δικαίωμα το έχω μόνο εγώ! εσείς θα ψηφίσετε μία!):

Ιρλανδός!

Δεν ξέρω από που, με τρελή μπίρα, μονίμως αδικημένος από τον μεγάλο μπαμπούλα δίπλα (βλ. Μ.Βρετανία) και γι' αυτό χαλκευμένος με ιδανικά και αξίες, με καταπληκτικούς λογοτέχνες και απέραντο πράσινο. Και νησιώτης. (είναι φανερό πως έχω πωρωθεί με όλες αυτές τις ταινίες που έχω δει για τον αγώνα της ανεξαρτησίας)

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ναι, δεν ειμαι 100% Ελληνας...

εκτος απο ιταλος (που ειμαι) θα ηθελα να ειμαι Δανος ή Ολλανδος (ή και Νεο Ζηλανδός! αν επιτρεπετε επιλογη εκτος Ευρωπης) διοτι στις χωρες αυτες υπαρχει, αυτο που λεμε χωρις να ξερουμε εμεις γιατι το λεμε, ποιοτητα ζωης! η οποια "μεταφραζετε" απο κρατος προνοιας, αξιοκρατια, σεβασμο του περιβαλλοντος εως να περναει το λεωφορειο στο λεπτο που αναγραφετε στο πινακα της στασης, να μην υπαρχει σκουπιδακι στο δρομο ουτε για δειγμα και τοσα αλλα απλα πρακτικα και πολιτισμενα...

Σοφία είπε...

Πω πω Ιρλανδέζα είναι η μόνη εθνικότητα που *δεν* θα ήθελα να είμαι!!

Ιταλίδα δεν με χαλάει, αλλά ακόμα καλύτερα θα ήθελα να είμαι Σουηδέζα :-)

civil είπε...

@Sofia
ναι, αλλα γιατί όχι ιρλανδέζα; και υπάρχει και κάποιος άλλος λόγος που θά'θελες να είσαι σουηδέζα, εκτός από τον προφανή;
;)

Σοφία είπε...

Γιατί τους Ιρλανδούς δεν τους χωνεύω με τίποτα. Έχουν όλα τα κακά των Ελλήνων, συν μερικά ακόμα (π.χ. είναι φανατικοί καθολικοί), και πίνουν σαν νεροφίδες. Αν είναι να είμαι ένας μίζερος λαός σε ένα κακόμοιρο νησάκι στην άκρη της Ευρώπης, προτιμώ να είμαι ένας μίζερος λαός σε μια όμορφη χώρα στην άλλη άκρη της Ευρώπης, και να βλέπω και ήλιο ;-)

Σουηδέζα θα ήθελα να είμαι κυρίως για να ζω ανάμεσα σε Σουηδούς (φάτε μάτια ψάρια) αλλά και γιατί γενικώς τους θαυμάζω πολύ σαν λαό. Είναι μια χούφτα άνθρωποι και έχουν πετύχει απίστευτα πράγματα (Saab, IKEA, Ericsson, Kosta Boda, Volvo, Η&Μ), έχουν τρέλα με το design, την πιο όμορφη πρωτεύουσα της Ευρώπης και το βασικότερο, δεν είναι μίζεροι.

toolman είπε...

εγώ θα θελα να μαι νεφελίμ

Roadartist είπε...

Καλησπέρα!! Τώρα σε ανακάλυψα.. Δικαιολογούμαι όμως.. γιατί είμαι καινούργια οκ? Λοιπόν θα ήθελα να ήμουν ιταλίδα και να ζούσα στην Φλωρεντία!!..Επίσης, μιας και άλλαξα εθνικότητα..μπορώ να ζητήσω να είχα και περισσότερα χρήματα για να κάνω ΟΤΙ γουστάρω?? thanks

Roadartist είπε...

Καλησπέρα!! Τώρα σε ανακάλυψα.. Δικαιολογούμαι όμως.. γιατί είμαι καινούργια οκ? Λοιπόν θα ήθελα να ήμουν ιταλίδα και να ζούσα στην Φλωρεντία!!..Επίσης, μιας και άλλαξα εθνικότητα..μπορώ να ζητήσω να είχα και περισσότερα χρήματα για να κάνω ΟΤΙ γουστάρω?? thanks

Ανώνυμος είπε...

θα ηθελα να ειμαι απο εκεινη τη φυλη του τριτου κοσμου που δεν θυμαμαι ακριβως που ειναι, (ή αφρικη ή ωκεανια) στην οποια ωραιες γυναικες ειναι μονο οι χοντρες γυναικες!
ps. ε ναι λοιπον, ειμαι χοντρη!

orestis είπε...

exontas paei stin karaiviki, to omorfotero meros pou xo dei, kai exontas milisei me an8ropo pou exei girisei olo ton kosmo, i dikia mou epilogi einai xa genni8ei sto Saint Martin.

einai ena nisaki tis karaivikis 85.000 katoikon pou ka8e xrono exei 1.000.000 touristes.

parte kai mia geusi
http://www.oceans-evasion.com/media/image/st%20martin.jpg

olo to xrono kalokairaki!

civil είπε...

@road
Στη Φλωρεντία με όσα λεφτά θέλεις...χμ...πολύ ωραίο ακούγεται (για νά΄ναι αληθινό!)

@ανων
το θέμα είναι, για ποιο λόγο να είσαι ωραία;

@ορε
αν έχεις μιλήσει με άθρωπο που γύρισε όλο τον κόσμο, τότε εντάξει.

mitsaras είπε...

Όχι, το θέμα δεν είναι για ποιο λόγο να είναι ωραία. Το θέμα είναι για ποιο λόγο να είναι χοντρή!