Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 21, 2006

Το παραμύθι

Το παραμύθι πως κάθε έλληνας πολίτης μπορεί να γίνει βουλευτής ή και πρωθυπουργός είναι ένα από αυτά που καταπίνει αμάσητα από μικρός κάθε έλληνας. Καθίστε και σκεφτείτε πόσοι έλληνες βουλευτές έχουν έως δευτέρου βαθμού συγγένεια με παλιότερο υπουργό, βουλευτή και θα καταλάβετε. Μερικά ονόματα που μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό: Κώστας Καραμανλής, Ντόρα Μπακογιάννη, Κυριάκος Μητσοτάκης, Σταύρος Καλογιάννης, Γιώργος Παπανδρέου, Φώφη Γεννηματά, Σίμος Κεδίκογλου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, Κρινιώ Κανελλοπούλου, Νάσος Αλευράς, Απόστολος Κατσιφάρας (αν ξέρετε κι άλλους πείτε τους και σε μένα). Αλλά ας μην το κουράσουμε. Είναι λογικό το παιδί μεγαλώνοντας να ακολουθήσει τη δουλειά του μπαμπά του. Το έκανε η αδερφή μου, το έκανε ο κουμπάρος μου, το έκανε ο Γιώργος Παπανδρέου. Οι δύο πρώτοι, καλά. Ο τρίτος;!!!
Μου αρέσει, όσο ακριβώς μου αρέσει η κληρονομική μοναρχία...

ΥΓ Γιατί δεν απαγορεύουμε το βουλευτιλίκι σε συγγενείς έως 2ου βαθμού; Οι αρχαίοι έλληνες όταν κάποιος αποκτούσε υπερβολική επιρροή, τον εξόριζαν. Εμείς τι κάνουμε με την υπερβολική επιρροή των φατριών;

4 σχόλια:

ovi είπε...

Γιατί αν το απαγορεύανε στην ελλάδα δεν θα υπήρχε πολιτική ζωή!!! ;D

liliputaner είπε...

aytes oi fatries einai san tis oikogeneies ths mafias...;-)

Ανώνυμος είπε...

Να κρίνουμε κάθε πολιτικό ξεχωριστά και να μην τους τσουβλιάζουμε, επειδή είναι γόνοι πολιτικών.

civil είπε...

Δεν έκρινα κανένα πολιτικό. Έκρινα το αποτέλεσμα της ολιγαρχίας στην πολιτική ζωή της χώρας. (Ο Γιώργος Παπανδρέου μου είναι ιδιαίτερα συμπαθής)