Πήγα χτες στην Alpha Bank για να πληρώσω την ασφάλεια του αυτοκινήτου μου. Το ποσό ήταν 268€. Ο (νέος) υπάλληλος με ρώτησε το όνομά μου για να το γράψει στην αιτιολογία κατάθεσης. Κατόπιν με ρώτησε: "Τα έξοδα θα τα πληρώσετε εσείς ή ο παραλήπτης;"
Τα έξοδα είναι τα 1,20€ νταβατζιλίκι της τράπεζας.
"Νόμιζα πως τα έξοδα έχουν καταργηθεί", απάντησα.
Ο υπάλληλος χαμογέλασε. "Ε, ναι." μου είπε.
"Να πάω στον διευθυντή να διαμαρτυρηθώ ή τον έχουν πρήξει πολλοί με το συγκεκριμένο θέμα;" ρώτησα ευγενικά.
"Όχι δεν πειράζει, δεν κράτησα έξοδα" μου λέει και μένω κάγκελο. Και εν ολίγοις μου εξηγεί πως είναι πολιτική της τράπεζας να τα ζητάνε κι όπου περάσει. Τον ευχαρίστησα για την ειλικρίνειά του κι έφυγα.
Να σημειωθεί πως είχα προετοιμαστεί να στείλω γράμμα στον τραπεζικό διαμεσολαβητή σε περίπτωση που μου κρατούσαν έξοδα. Κάποιος μου είπε πως έχει βγει τελεσίδικη απόφαση και η τράπεζα πληρώνει πρόστιμο 3000€ κάθε φορά που σου κρατάει 1,20€!
6 σχόλια:
Πολύ ενδιαφέρον στόρυ! ;)
Καλά, είναι τελείως ξεδιάντροποι!!!
Νομίζω ότι ένα γραμματάκι στον τραπεζικό διαμεσολαβητή είναι απαραίτητο γιατί το να το ζητάνε κι όπου κάτσει είναι επίσης παράνομο (άντε παράτυπο έστω).
Τι διάολο, από το 1,20 έχουν ανάγκη οι γύφτουλες;
Φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι.
Ο τραπεζικός μεσολαβητής έχει αρμοδιότητα μόνον εφόσον εχει αποβεί άκαρπη η διαδικασία υποβολής παραπόνου στην ίδια την τράπεζα. Είναι δευτεροβάθμιο όργανο.
Δημοσίευση σχολίου