Τετάρτη, Ιουνίου 10, 2009

Άλφα Ρομέο

Αγόρασα μια Μαζεράτι.
Πήρα ένα Σκόντα Οκτάβια.
Ο Νίκος πήρε το Άουντι Α4.
Ο Σπύρος τρακάρισε τη Φεράρι του.
Η Λίτσα πήρε ένα μεταχειρισμένο Σιτροέν C4.
Ο Βαγγέλης νοίκιασε ένα Νισάν Μίκρα.
Η Αμαλία παντρεύτηκε έναν με μια ΜπεΕμΒέ.
Ο Σωτήρης είδε μια Μερσεντές SLK και την ερωτεύτηκε.
Το Πεζό 307 του Τάκη έβγαλε πρόβλημα.
...
Θα μπορούσα να συνεχίσω... αλλά, πες τε μου, τι παρατηρείτε;
Ε;
Τίποτα;
κι όμως...

Κάποια αυτοκίνητα είναι θηλυκά και κάποια άλλα ουδέτερα!

Και καλά αυτό, αλλά ποια είναι η ειδοποιός διαφορά;

Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
"Είδα μία...
Μαζεράτι
Φεράρι
Πόρσε
ΜακΛάρεν
ΜπεΕμΒε
Μερσεντές
..."

"Είδα ένα...
Σιτροέν Σε4
Ρενό 9
Πεζό 307
Φίατ Ούνο
Χιουντάι Άξεντ
Κία Σπόρτατζ
Νταεγού Ματίζ
Όπελ Κόρσα
Φορντ Φόκους
Σέατ Ίμπιζα
Φολκσβάγκεν Γκολφ
..."

Ποια είναι λοιπόν η ειδοποιός διαφορά;;;
ΑΚΡΙΒΩΣ!
Τα θηλυκά είναι αυτοκινητάρες...
Τα ουδέτερα είναι απλώς αυτοκίνητα.
Σκεφτείτε πως η μόνη μάρκα που με προβλημάτισε ήταν η Άουντι. Λέμε "πήρε την Άουντι Α4" ή "το Άουντι Α4"; Κλείνω προς το αρσενικό αλλά δεν είναι αυτό που έχει σημασία.

Σημασία έχει πως το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν μια Άλφα 145...

ΥΓ. Παραδόξως (ή μήπως όχι;) η Άλφα Ρομέο και η Λάντσια είναι θηλυκές. Μήπως τελικά το γένος έχει να κάνει με την ομορφιά;

9 σχόλια:

mitsaras είπε...

Ωραία παρατήρηση. Πράγματι, θηλυκού γένους είναι τα αυτοκίνητα με τα οποία οι -άνδρες- οδηγοί νιώθουν (ή ένιωθαν κάποτε) πως μπορούν να έχουν μια «ερωτική» σχέση. Τα αυτοκίνητα δηλαδή που δεν σχεδιάστηκαν με πρώτη προτεραιότητα την αξιοπιστία και την ικανοποίηση πρακτικών αναγκών.

Α, και λέμε οπωσδήποτε το Audi.

civil είπε...

σκέφτηκα ένα ενδεχόμενο να είναι θηλυκού γένους κάποιες παλιές μάρκες επειδή παλιά αντί να πεις "αγόρασα αυτοκίνητο" έλεγες "πήρα μια κούρσα". Αλλά τότε θα έπρεπε και τα Ρενό να είναι θηλυκά...

Ανώνυμος είπε...

KAI H SCODA ΘΥΛΗΚΟ ΕΙΝΑΙ!!!!!

civil είπε...

ναι, και η Σιτροέν θηλυκό είναι αλλά αυτό συμβαίνει γιατι αναφέρεσαι στην εταιρεία. Το ζήτημα είναι το αυτοκίνητο. Θα πεις "αγόρασα μία Σκόντα" ή "ένα Σκόντα";

Ανώνυμος είπε...

Μετά την ανανέωση της Skoda Octavia 5 και τον εμπλουτισμό της γκάμας με τους κινητήρες 1.4 TSI, ήλθε η ώρα για την ανανέωση της σειράς RS που αποτελεί την ταχύτερη έκδοση του μοντέλου, καθώς και για την ανανέωση της τετρακίνητης έκδοσης Scout που θα χρησιμοποιεί τετρακίνηση Haldex 4ης γενιάς

To αυτοκίνητο πατά σε ζάντες 18 ιντσών, ενώ υπάρχει πλέον και κιβώτιο DSG
Octavia 5 RS
Η νέα RS έχει επανασχεδιασμένη εμπρόσθια μάσκα με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, νέο σήμα RS, φωτιστικά με σώματα Xenon (επιπλέον εξοπλισμός), προ

Ανώνυμος είπε...

το παραπανω ειναι απο
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/90999.asp

civil είπε...

Ελευθεροτυπία: "Το Σκόντα Οκτάβια RS δημιουργήθηκε για να γιορταστούν τα 100 χρόνια παρουσίας"
http://archive.enet.gr/online/online_text/c=115,dt=20.07.2001,id=22611284,36727508

Autotriti: "το Favorit και αργότερα το Felicia έδειξαν τις αποστάσεις που πήρε η Τσεχική μάρκα από το παρελθόν της"
http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=73318

Παραδέχομαι ωστόσο πως τα νέα μοντέλα όπως το Οκτάβια και η Φάμπια ακούγονται συχνά στο θηλυκό. Ίσως είναι και μέρος του μάρκετινγκ της εταιρείας ;)

civil είπε...

βρήκα κι άλλο: "Όλες αυτές οι λεπτομέρειες κάνουν το Skoda Superb πολύ κομψό"
http://www.critics.gr/Product/octavia-superb

paperflowers είπε...

Αρκετοί πάντως λένε "θέλω μία Α4"..